Níže je uvedeno kompletní znění obchodních podmínek platných pro náš e-shop www.outdoor-a-sport.cz:
3. Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
4. Cena zboží a způsoby platby
- hotově při osobním odběru zboží,
- převodem předem na náš účet,
- formou dobírky.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. Pokud použijete e-mail, podrobně svůj problém popište, odpověď Vám přijde během několika desítek minut. Náklady spojené s použitím komunikačních prostředků na dálku hradí Kupující nebo Prodávající dle charakteru použitého komunikačního prostředku, platných podmínek a sazebníků poskytovatelů komunikačního prostředku. [zpět]
- osobní odběr / platba v hotovosti - Osobní odběr je možný v dohodnutý den po předchozí telefonické či emailové domluvě.
- přepravní služba PPL / platba převodem předem - Po dokončení Vaší objednávky je Vám na Váš e-mail zasláno potvrzení objednávky, kde jsou uvedeny potřebné údaje k provedení platby. Zboží je odesláno hned (je-li skladem) po připsání platby na náš účet. Pokud se nevyskytne překážka na straně přepravní služby PPL, je balík doručený v průběhu následujícího pracovního dne po jeho odeslání. Doprava zdarma může být i u objednávek s nižší hodnotou v závislosti na probíhajících akcích. Sledujte naši úvodní stránku.
- přepravní služba PPL / platba dobírkou - Zboží je Vám odesláno na Vaši adresu. O odeslání balíku jste informováni e-mailovou zprávou. Platba se provádí přímo řidiči přepravní služby PPL. Pokud se nevyskytne překážka na straně přepravní služby PPL, je balík doručený v průběhu následujícího pracovního dne po jeho odeslání. Doprava zdarma může být i u objednávek s nižší hodnotou v závislosti na probíhajících akcích. Sledujte naši úvodní stránku.
- Česká pošta / platba převodem předem - Objednané zboží je Vám zasláno prostřednictvím České pošty bez dobírky buď jako balík Do ruky (dodání 1 - 2 dny) nebo jako balík Na poštu (vyzvednutí do 7 dnů) po provedení a připsání platby na náš účet. Dodání dle podmínek České pošty.
- Česká pošta / platba dobírkou - Platba se provádí přímo zaměstnanci pošty, který Vám balík doručí v případě balíku Do ruky (dodání 1 - 2 dny) nebo vydá na poště v případě balíku Na poštu (vyzvedenutí do 7 dnů). Dodání dle podmínek České pošty. Doprava zdarma může být i u objednávek s nižší hodnotou v závislosti na probíhajících akcích. Sledujte naši úvodní stránku.
Na Slovensko je dodání zajištěno přes přepravní službu GEIS. Úhrada za dodané zboží probíhá formou dobírky. Zboží je fakturováno v Kč dle aktuálních cen v e-shopu, avšak úhrada probíhá v EUR. Cena je z Kč přepočtena na EUR dle platného kurzu v den odeslání zásilky. Dodání na Slovensku probíhá v rozmezí 2 až 3 dnů od odeslání zásilky.
8. Poplatky a penále při nepřevzetí zboží, výměně nebo vrácení zboží
Po převzetí zboží má kupující/spotřebitel právo v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14-ti dnů od převzetí zboží. Spotřebitel je v tomto případě povinen zaslat zboží zpět na vlastní náklady v nepoškozeném stavu, bez známek užívání nebo opotřebení, nejlépe v původním obalu a s veškerým příslušenstvím, a to vše v uvedené lhůtě (podrobněji viz. bod 10). Prodávající po obdržení vráceného zboží vrátí kupujícímu/spotřebiteli odpovídající částku převodem na účet kupujícího, a to nejdéle do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající je oprávněn vrácenou částku ponížit o případně skutečně vynaložené náklady, které mu vzniknou v souvislosti s vrácením zboží, a to zejmána u objednávek, které vzhledem k výši jejich hodnoty využívaly výhody dopravy zdarma, tedy dopravy hrazené na vrub prodávajícího. To platí při vrácení nejen celé objednávky, ale i jen její části, pokud hodnota ponechaného zboží klesne pod mez určující, kdy již není dopravné k objednávce účtováno. V takovém případě je však prodávající schopen tyto skutečně vynaložené náklady spotřebiteli doložit. Vrácení kupní ceny zboží je realizováno výhradně formou bankovního převodu z účtu prodávajícého na účet kupujícího. Vrácení kupní ceny je možné rovněž poštovní poukázkou, avšak tento způsob je zpoplatněn částkou Kč 50,- k pokrytí poštovních nákladů. V praxi to tedy znamená, že kupujícímu bude vrácena kupní cena ponížena o tuto částku.
V případě reklamace nebo výměny zboží je opětovné zaslání zboží k zákazníkovi realizováno zpravidla stejnou službou, jaká byla zvolena v původní objednávce, a to na náklady prodávajícího. V případě výměny se hradí jednorázový poplatek 50 Kč, který lze uhradit hotově, převodem předem či dobírkou, ale v případě dobírky se navíc účtuje doběrečné 40 Kč. Zbylé náklady jsou hrazeny prodávajícím. [zpět]
a) jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
b) jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy.
c) jde-li o vady odstranitelné, vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy.
d) jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
- při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací,
- opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním,
- vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly,
- zboží bylo poškozeno nevhodně zvolenou nebo zanedbanou údržbou.
Pro rychlé vyřízení reklamace postupujte dle níže uvedených informací. O vzniklé reklamaci nás ideálně informujte písemně na e-mailu objednavka@outdoor-a-sport.cz s uvedením čísla objednávky nebo kupního dokladu, názvu výrobku a popisu vady, abychom mohli zvážit nejvhodnější postup, o kterém Vás budeme následně informovat. Reklamované zboží po obdržení informací z naší strany posílejte zpět na níže uvedenou adresu s průvodním dopisem, aby bylo možné zásilku identifikovat.
O způsobu a termínu odeslání nás informujte e-mailem na adrese objednavka@outdoor-a-sport.cz, abychom si pohlídali doručení zásilky a balík se nikdy zbytečně netoulal. Balíky zaslané zpět na dobírku nepřebíráme. Zboží na reklamaci posílejte důkladně zabalené, aby se předešlo případnému poškození. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě, i když se závada projevila před transportem.
K reklamačnímu řízení bude přijato jen takové zboží, které bude řádně očištěno, aby v posouzení reklamace nebránily obecné zásady hygieny a znečištění nebránilo posouzení reklamace či odstranění závady. Znečištěné zboží nebude přijato do reklamačního řízení a bude zákazníkovi vráceno zpět na jeho náklady. Náklady na vrácení formou dobírky jsou 129 Kč vč. DPH, při úhradě dopravného převodem předem pak 89 Kč vč. DPH. Případně můžeme nabídnout očištění výrobku (pokud to bude z naší strany možné), a to za poplatek 149 Kč vč. DPH. Tato služba bude vedena jako nová objednávka, zákazníkovi bude zaslána výzva k úhradě tohoto úkonu a po provedení platby bude výrobek očištěn a přijata do reklamačního řízení.
Prodávající rozhodne o způsobu vyřízení reklamace bezodkladně. Nejpozději bude reklamace vyřízena do 30 dnů, a to včetně odstranění vady. Tuto lhůtu lze po dohodě se spotřebitelem prodloužit. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu, a tedy může nárokovat odstoupení od smlouvy.
Zboží dle odstoupení od smlouvy prosíme zaslat na:
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího (i těch prováděných se smluvními partnery prodávajícího) a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména, čísla účtu a adresy dodání) či speciálních marketingových akcích. Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu FLOREŠ s.r.o., Dlouhá 300, 76321 Slavičín. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická.
V rámci reklamačního řízení jsou od zákazníků vyžadovány následující údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail a podpis. Veškeré takto získané osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem nezbytným pro vyřízení reklamace a v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.
Outdoor-a-sport.cz může dále při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzv. "cookies" tak, aby usnadnila poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu "cookies" či podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byly známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, jež používají. Uživatelé mají možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Outdoor-a-sport.cz si z důvodu předcházení trestné činnosti a minimalizace škod vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího vytvářenou z blokované IP adresy v případě, že je tato IP adresa na tzv. blacklistu.
Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.
Řešení sporů
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi FLOREŠ s.r.o. a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme kupujícímu nejdříve využít všech možností pro řešení nastalé situace s FLOREŠ s.r.o.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). [zpět]
Poslední aktualizace 13. 3. 2024.
E-mail: | shop@outdoor-a-sport.cz |
ICQ: | 569-869-857 |
Tel.:
|
778 528 964
Na tel. jsme k dispozici
PO-PÁ v 9-17 hod
a v SO 10-12:30 hod.
|
Navštivte naši prodejnu ve Slavičíně... |